Funderingar och nya tider

Hej 🙂

Jag har funderat lite och kommit fram till att eftersom jag Ă€ndĂ„ inte kan sticka sĂ„ mycket lĂ€ngre pĂ„ grund av problem med mina hĂ€nder, sĂ„ kan jag lika gĂ€rna Ă€ndra profil pĂ„ bloggen en stund. 
Jag har ju börjat blogga mer om mig och mitt liv, och nu vill jag ocksĂ„ börja dela med mig av ett av mina största intressen, nĂ€mligen böcker 😄


Jag lĂ€ser massa, nĂ€stan all tid jag anvĂ€nde till handarbete innan har nu blivit lĂ€stid. Som student Ă€r det gott att kunna anvĂ€nda huvudet till annat Ă€n kurslitteratur ibland, speciellt nu som sommaren Ă€r hĂ€r och jag har mer ledig tid. 

Jag lĂ€ser mest pĂ„ surfplattan, kindle-appen Ă€r vĂ€ldigt kĂ€ck dĂ€r, Ă€ven om jag funderar pĂ„ att testa google books ocksĂ„. 
Men jag lÀser fortfarande tryckt litteratur ocksÄ, det Àr liksom nÄt extra speciellt med att hÄlla en bok i handen, en kÀnsla som inte gÄr att överföra till en teknisk duppedings..

SĂ„ om jag fĂ„r det som tĂ€nkt sĂ„ kommer mĂ„nga av mina kommande inlĂ€gg handla om böcker. Böcker jag lĂ€st, lĂ€ser eller vill lĂ€sa. Kanske kommer det ocksĂ„ tips om andra bokbloggar? 
Vi fĂ„r se 🙂

Med tanke pĂ„ böcker och blogg sĂ„ har jag fĂ„tt ett konto pĂ„ goodreads.com; https://www.goodreads.com/hanna_wistedt. Ni Ă€r vĂ€lkomna dit om ni vill!

Ha det gott!
Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar