Hej bloggen



Ja, nu var det länge sedan jag var här. Ibland blir det bara så att andra saker kommer i vägen, och man måste prioritera lite annorlunda än det man tänkte från början.

För min del blev det lite mycket att hålla koll på i en period, både jobb, studier och annat stal den lilla tid jag hade till övers och då blev det inte tid till att läsa andra böcker än det jag hade av kurslitteratur.
Och då blev det heller inte tid till att blogga. 

Men nu hoppas jag på att både tiden, lusten och glädjen ska komma tillbaka 😊

Jag läser nu på andra och sista året på min masterutbildning, motsvarande magisterexamen i Sverige. Så jag har fullt upp som vanligt, men måste ju bryta av lite ibland och har redan nu ett par böcker som ligger på vänt att recensera.

Men innan jag kommer igång på allvar så får det duga med lite bilder från fältarbetet i sommar 😉

På återseende!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar