Spännande stenar =)

Nu i veckan har jag varit iväg på mitt livs första fältkurs! En härlig tur med stopp på bland annat Bondhusbreen, en del av en av Norges glaciärer, Folgefonna. Fantastiskt fint =)
 Som bilderna visar så har fokus varit på sten, fältkursen var i geologi, men en del annat har smugit sig in också. 



























Nu närmar det sig så sakteligen sluttentor i de flesta kurser, sista är i mitten av juni. Efter det så blir det ca en veckas semester innan det är dags för sommarjobb (om jag får jobbet vill säga). Oavsett är det en stund kvar innan jag kan slappna av och bara njuta av stickandet igen.

Men lite har jag fått gjort ändå =)



Lillfröken var så nöjd med sin Osloanorak att jag bestämde mig för att sticka en lik till gosedjursfavoriten. Apekatten fick därmed en figurstickad tröja!
Första gången jag stickar på frihand, men måste säga att jag är nöjd =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar