Boklistan för 2017. To be continued...


Per idag så ser min läslista för 2017 ut så här. Jag hoppas på att få lägga till fler under året, och självklart få läst alla böckerna. Mitt mål på goodreads är att läsa minst 30 böcker under 2017, och då ska jag inte räkna med kurslitteratur! 
Vad det gäller kurslitteratur så blir det total 6 böcker i tre ämnen, i alla fall som det ser ut nu. Men jag väntar fortfarande på svar om en kurs till, så det kan bli mer. 
Ser framemot ett spännande läsår och studieår! 

The Invasion of Tearling - Erika Johansen

One More Bite - Jennifer Rardin

Ur Nattens Mörker - Caroline Hurtig

Mirele Dangin - Carloine Hurtig

Rubinröd: tidlös kärlek - Kerstin Gier

A Court of Wings and Ruin - Sarah J. Maas

Born to Run - Bruce Springsteen

Born to Run - Christopher McDougall

Rörelsen: den andra platsen - John Ajvide Lindqvist



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar